۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۶

خیّران اصفهان ۵۰ هزار تخته پتو به لبنان ارسال کردند

خیّران اصفهان ۵۰ هزار تخته پتو به لبنان ارسال کردند

اصفهان - معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ارسال ۵۰ هزار تخته پتو به همت جمعی از خیران اصفهانی برای کمک به مردم لبنان خبر داد.

مهدی ردانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خیران اصفهان ۵۰ هزار تخته پتو برای کمک به مردم لبنان جمع آوری و ارسال کردند، اظهار کرد: این کمک‌ها را از طریق ۲۵ تریلر در حال ارسال به لبنان است.

وی با بیان اینکه با استقرار ۸۵ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در استان، شعب جمعیت هلال احمر، خانه‌های هلال و پایگاه‌های نماز جمعه ۲۵ میلیارد ریال کمک برای مردم غزه جمع آوری شد، اضافه کرد: مردم اصفهان همچنین در مصلی‌های نماز جمعه ۶ میلیارد ریال کمک کردند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان ضمن قدردانی از مردم استان اصفهان گفت: در این ایام کمک‌های نقدی مردم استان اصفهان از طریق صندوق‌های جمعیت هلال احمر و انتقال از طریق دستگاه کارتخوان به حساب‌های اعلامی جمع آوری شد.

وی با اشاره به ارسال کمک‌های غیر نقدی مردم این استان ادامه داد: ۲ هزار متر مربع فرش ماشنی از آران و بیدگل و ۲۰۰ هزار ماسک هم از یکی از شرکت‌های دانش بنیان در اصفهان به هلال احمر استان تحویل داده شد.

کد خبر 6255802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha